Aktiesnakken — September 2011
-
90?? umiddelbart har den da ikke været i nærheden af 90, siden krisen kradsede mest.. køb den nu, den er faldet over 10% siden kjeld johannesen købte 10.000
-
(uden at kende aktien)
-
Ja, derfor er 90 også interessant fill

-
er der nogen grund til at den skal i 90?
-
VWS udgør pt. ca. 14% af Schouw's markedsværdi.. Så vws skal ikke røre ret meget på dig før det har positiv indvirkning på Schouw...
-
med de insiderkøb der har været, så er kursen pt. da interessant, og et stramt stop, hvis den skulle i 90
-
Ikke andet end jeg fortsat mener vi skal ned på gældsuro, og den skal udelukkende i 90 på uro, ikke fordi det er en dårlig forretning..
-
tja.. lad os se om 100 holder..
-
Er 80% kontant, så markedet må godt falde lidt endnu.. Den var lige under 100 i onsdags..
-
Nu er jeg altså den som har været her.. Godnat igen

-
synes da faktisk schouw ser interessant ud....
-
Jeg siger også godnat
-
Godmorgen
-
God morgen. Japan er godt nok blevet snydt med sin udenrigshandel. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10315374/Japans-eksport-skuffer
-
så er det sgu svært at være med http://www.zerohedge.com/news/its-official-hft-breaks-speed-light-barrier-sets-trading-speed-world-record
-
Er der en, der har en sølvpapirhat i overskud? http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10315393/Portugal-frygter-for-oekonomien---net
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind