Aktiesnakken — September 2011
-
Det er jeg glad for at høre
-
Kristensen synes det er en gammel historie om de skatter. Nu har de fået de 15 krav. Så må detmtestes
-
Bliver sjovt at se hvad det ender med, jeg var i dialog med BioPorto, for at få et sådant arrangemnet op, men det var ikke lige "Stedet" at gøre dette.. det hjalp lidt på humøret da ham fra vinkel var inde over... - tror kanalen snart må udvide sendetiderne
-
Riemlig fantastisk: http://jp.dk/jptv/nyheder_erhverv/erhverv/article2550848.ece
-
Nå jeg smutter.. Hyg jer og godnat når I når dertil..
-
Ja det er spændende fill
-
ret imponerende hvordan de bygger den airbus
-
@Mum - kan man komme ind omkring 90 mener jeg ikke det er helt ved siden af.
-
Kender ikke qcells. Men tommelfingerregel er solid omsætning, 5-10 år med overskud og stigende egenkapital, dividende, godt brand
-
90?? umiddelbart har den da ikke været i nærheden af 90, siden krisen kradsede mest.. køb den nu, den er faldet over 10% siden kjeld johannesen købte 10.000
-
(uden at kende aktien)
-
Ja, derfor er 90 også interessant fill

-
er der nogen grund til at den skal i 90?
-
VWS udgør pt. ca. 14% af Schouw's markedsværdi.. Så vws skal ikke røre ret meget på dig før det har positiv indvirkning på Schouw...
-
med de insiderkøb der har været, så er kursen pt. da interessant, og et stramt stop, hvis den skulle i 90
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind