Aktiesnakken — September 2011
-
Nå det er en festdag under alle omstændigheder. Man skal have papir på skidtet. Tillyke coller
-
Chat history er svaret på alt

-
GN-høreapparat stormer frem
http://epn.dk/brancher/industri/article2552622.ece -
Tillykke Coller, godt gået!
-
Kristensen: -jeg har netop læst din indlæg omkring bakkafrost igen, følger du den fortsat?
-
@Aka - Ufff, TSL -15%
-
@fill -
Kiggede faktisk lidt på den i sidste uge, for at se om den var faldet sammen med det øvrige marked.. -
Og det må man jo sige den er...
-
så du har ikke taget turen ned med en:-) jeg køber lidt, havde et bud inde idag, fik 2 aktier:-)
-
Jeg tror stadig det er noget good shit value
til den lange -
@Fill - kom aldrig ind i den

-
jeg er ikke lang, der er sjældnet penge i at være loyal
-

-
er PI nu blevet for lille til Coller?? trist.. han var så rar..
tillykke... -
Jeg er der fortsat har gak 15
-
Måske jeg skal se om jeg kan få tid til at lave en opdatering på indlæget og evt. sammenligning med øvrige spillere i sektoren..
-
Hvis vi taler tsl
-
men har kig på bakka... ville bare lige høre om du fulgte den..
-
vi snakker Bakka, og troede dit GAK betød at du kun havde tabt 15 point på den:-)
-
Ikke rart aka.. Den var lige under 8..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind