Aktiesnakken — September 2011
-
Jeg er der fortsat har gak 15
-
Måske jeg skal se om jeg kan få tid til at lave en opdatering på indlæget og evt. sammenligning med øvrige spillere i sektoren..
-
Hvis vi taler tsl
-
men har kig på bakka... ville bare lige høre om du fulgte den..
-
vi snakker Bakka, og troede dit GAK betød at du kun havde tabt 15 point på den:-)
-
Ikke rart aka.. Den var lige under 8..
-
Bakka nej. Heldigvis er det kum 2% af porten i den så no worries, men vilmgodt tjekkemden lidt ud igen ved nlste q
-
Ipad står for 70% af alle mine slåfejl
-
tror du skulle kigge lidt på norsk lakseopdræt, fremfor alternativ energi:-)
-
Vil hellere se på nogle sild

-
jeg har schouw og derigennem biomar, det må være nok
-
de spørgsmål jeg havde stillet, du ved hvilke, det var kun for your eyes, ik?
-
Og gennem Schouw har du også Lerøy
-
Jo. Det var meget morsomt kan du tro at sidde og navigerer i +50 spørgsmål og så dukker dig lidt sjov op indimellem
-
Schouw er iøvrigt også snart nede i et niveau hvor den kunne blive interessant..
-
kom bare i tvivl om hun kunne kigge med på den anden side
-
Vi kunne sagtens have fortsat i en time igen
-
eller mere, der var desværre et par spørgsmål jeg ikke så
-
I havde altaå også rigtigt mange. Næste gang tror jegnvi skal prioritere dem
-
Jeg forsøgte at dele sol og vind lige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind