Aktiesnakken — September 2011
-
piraterne ind i tysklands folkevalgte forsamling
-
i berlin
-
Det gør der i krisetider. Det går over
-
http://politiken.dk/politik/ECE1397338/radikal-trussel-hvis-dagpengeperioden-kommer-paa-bordet-saa-er-vi-smuttet/ håndtasken, der blev rottweiler
-
Ny sparerunde i Grækenland http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/09/18/232113.htm
-
godmorgen http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/215439/aktionaerer_taber_34_mia_kr_paa_straarups_fejlkoeb.html Det kræver en bred ryg - så der kan blive plads til alle knivene
-
Den her siger lidt ned. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10315052/Obligationertendens:-Rentepilen-peger-igen-nedad
-
Max, det er jo både godt og skidt at modtage kompensation, deres profit ved levering burde have været størrer. Deres kapacitets omk. bliver alt for høje og jeg tror desværre vi vil se et dårligt resultat for REC (der kan dog stadig tjenes penge på de store ture den tager op/ned)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
