Aktiesnakken — September 2011
-
hahaha. Jeg har aldrig set mig tilbage
-
Ha ha ha,,,
Villy Søvndal og Den hellige gral http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg -
Jeg synes Villy er en yderst interessant politiker, under ham kan SF komme i regering. Helt utænkeligt for bare 10 år siden
-
skattelettelser på 0,2 promille?? http://politiken.dk/politik/ECE1397268/koebenhavn-vil-saette-skatten-ned-for-virksomheder/
-
det må være en fejl
-
haha, insane
-
man skal godt nok være virksomhedsfjendsk hvis man forlader forhandlinger på grund af 0,2 promille.....
-
Hitler afvises af Pia K til fødselsdagsfest ..Griner med Bondam

http://www.youtube.com/watch?v=0CsY_5KDOqM&feature=related -
Joachim B. Olsen er netop blevet valgt ind i Folketinget. Han er tidligere kuglestøder og har blandt andet vundet OL-bronze. Han skal være integrationsordfører, arbejdsmarkedsordfører og sundhedsordfører for Liberal Alliance. Så er han sat i arbejde..kan man virkelig som nybegynder overskue såda net kinderæg ?
-
det er slet ikke usædvanligt i små partier
-
at man får flere ordførerposter også som nybegynder
-
men jeg tror han bliver MEGET overrasket over hvormeget læsestof der er
-
-
fedt link zymes
-
specielt bank calculatoren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind