Aktiesnakken — September 2011
-
Og så er det jo fint nok at smide den i hovedet på retail og mindre prof'er

-
aka? set ems-news i norges-chatten?
-
nej? whats up?
-
aahh ser det nu. obligationsejernes eller en mystisk investor
-
det tror jeg ikke zymes
-
jeg siger ikke det er godt, jeg siger bare det ikke sker i denne uge
-
både sarkozy og merkel committede i denne uge. De bliver ikke kørt over på en uge.
-
Grækerne siger jo også at der er penge til et godt stykke ind i næste måned...så masser af tid... (lex usa)
-
det er utroligt når man tænker over det
-
men ved vi overhovedet hvordan det skal håndteres?
-
hvorfor kan vi ikke bare købe deres offentlige virksomheder. Og så tage ansvaret for at drive dem?
-
French banks are leveraged 4 times total French GDP
-
danske bank er vel også leveraged 2 gange?
-
Iøvrigt så har Moral Hazard drengene nok fået vind i sejlene efter UBS trading skandale. De lærer jo ikke noget......
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind