Aktiesnakken — September 2011
-
mfa. send ham en besked? eller opret et debat indlæg
-
eller stem i feedback

-
uha - som jeg frygtede har SSF & R ikke flertal med C. Kun hvis Ø undlader at stemme vil Thorning kunne få sin økonomiske politik igennem. Det lover ikke godt for regeringens stabilitet.
-
fedt nok mfa. Der ligger nogle rimeligt gode tråde om vestas møllerne, så hvis du opretter en tråd så kommer de hårde drenge nok og svarer
-
-
det bliver vist en mindretalsregering efter klassisk tilsnit - kæmpende fra tue til tue
-
jeg tror godt der kan kommer en diger overraskelse eller to i denne proces
-
nu får vi at se, om pigerne kan finde ud af konsensus - eller om det hele går op i pigefnadder
-
Helle mangler 100 mia allerede næste år http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/215312/tillykke_thorning_du_mangler_100_milliarder.html
-
jeg håber, at vi får nogle stabile forhold for vores virksomheder - de sidste års slingrekurs har ikke været produktive
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind