Aktiesnakken — September 2011
-
Hvis vi ikke kan være lige rige, så skal vi åbenbart være lige fattige. Hvis vi ikke kan være lige kloge, så skal vi åbenbart være lige dumme. Hvis vi ikke kan være lige raske, så skal vi åbenbart være lige syge. Nej tak du, stemmer på en der peger på Løkke

-
@MaxProfit.. Problemet i en nøddeskal. Valget er blevet et reality show. Fuck det du. Jeg vil have den der gør mest godt for DK - og det er hverken Pia eller Johanne.
-
Det irriterer mig grænseløst at DK er et land, hvor middelmådigheden sætter dagsordenen. Der er ingen selvrespekt mere, og man forventer at det offentlige klarer selv de mindste problemer - og det har så medført en befolkningsfordeling, hvor vi har 60+% med direkte afhængighed af det offentlige. Tror vores forfædre havde kastet op i lårtykke stråler, hvis de kunne se hvor hjælpeløst mange danskere efterhånden er blevet.
-
Hvad har Johanne sagt om Ø's politik i valgkampen? Nul og niks! Hun har bare skreget af Løkke m.m. Folk aner sgu' ikke hvad de stemmer på. Bla bla bla ny regering bla bla Johanne er da meget sød bla bla. Folk skulle sat'me skamme sig, så lidt det værner og sætter sig ind i landets demokrati.
-
Hvem går ind for at folk på kontanthjælp må tage sig sammen og finde sig et job ? fordi jeg kender et par folk der får lavere løn, end folk på kontanthjælp, hvor forkert er det lige.. det må da ikke kunne betale sig at drive den af, det godt nok en god fidus for alle de sløve padder, at sidde dernede og "søge job" og score godt på det..
-
Men hvis vi nu gav dem X måneder på fuld ydelse, og derefter skar 10% om måneden indtil vi ramte det absolutte minimum nødvendig for overlevelse, så ville man se andre boller på suppen. Desuden er jeg altså tilhænger af, at hvis de vitterligt ikke kan finde jobs, så er der masser af grønne områder der kunne klare en oprydning. Så får de sig også lidt motion, og sænker dermed udgifterne til sundhedssektoren. Win/win.
-
Lige præcis!! Og jeg var altså også arbejdsløs for 3 år siden, jeg tænkte slet ikke på kontanthjælp, der skulle bare findes et job. Dem nede på jobcenter, de viser jo íkke ligefrem engagement. Jeg vil ikke sige det er danmarks fremtid der sidder dernede, fordi de fleste kan sgu finde sig et job, det er bare blevet for nemt at daske rundt dernede, det bliver jo udnyttet på det groveste. Selvfølgelig er der nogen der bare ikke kan finde et job, men det er så hvad de er, men der er godt nok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind