Aktiesnakken — September 2011
-
hvorfor egentlig det? det er jo de svage led, der forsvinder
-
EUR uden piigs er meget stærkere
-
jamen de rige kommer stadig til at betale og har allerede penge i klemme
-
ptjah - det kan både blive en dreng eller en pige. Og et hjertevarmt tak til vores politikere og nationalbanker for at skamride renterne og økonomien så voldsomt, at vi er havnet her - ironi kan forekomme
-
på kort sigt kan det kun være dårligt. På langsigt muligvis tvekønnet, men nu kun enægget.
-
men deler din forargelse
-
bdi i årsrekord igen igen
-
-
det er bare ikke lang tid siden vi var mere nervøse for spanien end italien. Det er ligesom om vi ikke ved nok. Arbejdsløsheden i spanien er rigtig høj og boligmarkedet er færdigt. Ikke gode odds for et forbrugsboom?
-
nu står det første slag nok først ved grækenland og så portugal?
-
Til mit eget forsvar vil jeg sige, at jeg også kritiserede dengang det ikke var helt så nemt. Hvis ikke snart politikerne stopper med deres hjernedøde tiltag, så kan de hive os alle med
-
Måske vi sidder og ryster på hovedet i uvidenhed. Der kan jo rent faktisk foregå ting, som vi intet aner om. Vi sidder også allesammen med en lille ladstræner i maven og i hovedet når der er fodbold i TV. Denne situation er dog nok lidt mere speget, end at udtage elleve mand der skal starte inde. Måske nogen ved hvor stort omfanget i virkeligheden er, måske de skal have sat nogle barrierer op, inden de lader noget falde, måske de skal sikre nogle banker inden ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind