Aktiesnakken — September 2011
-
ved samme lejlighed bør man indføre fradragsret i lønindkomst for tab på bolig
-
enhedslistens forslag er da for så vidt interessant nok, hvis den følges af en massiv skattenedsættelse på arbejdsindkomst. Og så er der vel et skattefradrag for de teknisk insolvente? Det bliver dyrere end de tror

-
bliver ejendomsværdiskatten monstro så afskaffet?... haha
-
helt klart - det er på tide at vi vågner op, og fatter at prisstigninger på ejendom ikke er værdiskabende. Og skat på arbejdsindkomst skal i den grad ned
-
det ender i bundløsgæld det hele
-
jeg syntes at det er en god ide - % satserne er sindssyge, men det er et udmærket konjunkturstabiliseringsværktøj
-
og det vil give folk muligheden for at arbejde boliggæld af
-
Jeg er ikke helt enig i deres model. Men jeg går 110% ind for beskatning af boligsalg.
-
Har de overhovedet noget begreb om hvad visse boligejere betaler alene for at få lov til at bo i deres hus...
-
det er jo i hvert fald hul i hovedet at man i et fuldt betalt hus nord for kbh skal have over 100k i bruttoindkomst alene til skatte og afgifter..
-
Man burde jo have en fast skat på alt, og ingen fradrag. Gjaldt det arbejde, papirer, bolig ville den nok kunne komme ned på flad skat på 30-35%.
-
Og så for guds skyld konvertere alt flexhalløjet til 50-årige faste kreditter
-
http://tv2sport.dk/bif-direkt-r-rommedahl-har-genskabt-stemningen en desperado-klub på vej til at være helt sponsorløs?
-
den sidste idiot er nok ikke født endnu - se blot på den sidste, der kastede penge efter BIF
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind