Aktiesnakken — September 2011
-
JV - hun er scient.pol.....det forklarer nok alt

-
har vi virkelig brug for at se 70'ernes politiske scene igen? Come On!!!!
-
Det er ansvarlighed vi har brug for lige nu - og ikke endnu en massiv regning ind i børneværlset
-
Aka,nu har Torm jo sagt at emissionen ikke kommer i det rådende børsklima,uden så vil de udskyde det
-
De radikale er vel noget nær det mest uansvarlige vi har
-
Gennemføre betingede frasalg,med tilbagekøbsret ved bedre efterspørgsel !
-
fisk - nu er spørgsmålet også hvor længe de kan udskyde det?
-
Var noget af refinanisieringen ikke betinget af en emission inden årets udgang?
-
den skal senest komme i december
-
netop coller
-
bankerne er jo nok ihvert fald ligeglad om aktionærerne får en lussing eller en SM-afstraffelse uden lige....
-
de græske storaktionærer kan nok heller ikke holde hånden under dem
-
vi må jo lære dem hvad erhvervslivet har brug for, at sætte sig på bagbenene, når de strækker hånden ud er langt fra min pragmatiske tilgang til livet. Problemer skal løses. Det sker aldrig med en ideologisk tilgang
-
meget a pro pos - ingen aner, hvad Rad Venstre vil: http://larshovbakke.blogs.berlingske.dk/2011/09/11/den-radikale-gade/
-
og et godt eksempel på Rad Venstre og deres kumpaner vil gøre: http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/214936/chokoladekongen_raser_mod_thorning_og_soevndal.html
-
monberg tilbage i normalspread 265-275
-
-
JV du plejer at følge spg....set omsætningen idag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind