Aktiesnakken — September 2011
-
til at gøre hvad? regere på et flertal, der indeholder liste Ø? Det skal nok blive godt...
-
jeg tror alle vil indse at vi er på afveje og derefter skal der skabes masser af arbejdspladser. Dansk Metal vil sku ikke ind i den offentlige sektor
-
de er der allerede
-
vi er lige ved at komme ud af endnu et årti, hvor ministre har kaldt toppen af poppen i erhvervslivet ind til pindemadder hos Dansk Industri - alt imens fagforeningerne har fået lavere og lavere arbejdstid - og alle har klappet hinanden på ryggen.
-
skal vi nu have det skuespil igen, mens arbejdspladserne piser ud af landet?
-
Vi er jo ikke engang på et sted, hvor vi overvejer at skabe arbejdsplader - vi sender dem ud af landet i uset hastighed
-
min s-knap er blevet iværksætterbeskattet i dag...
-
vi må jo i fællesskab arbejde sammen med dem om at få gang i det. Jeg synes også dansk industri har misforstået globaliseringen
-
jeg syntes at politikerne over en kam har misforstået globaliseringen - industrien gør, hvad der er nødvendigt
-
vi har de politikere vi har fortjent.
-
det er rigtigt - og det er dem i hjælpeklassen, der holder dem der
-
men svaret på vores problemer er jo ihvertfald ikke at angribe dem der rent faktisk skriver at de vil gøre noget
-
hun støtter en Enhedsliste baseret regering!!!!!!
-
torm 8,25.... market cap 590 mio
-
puha og så en emission på toppen af det....
-
Politik er det muliges kunst
-
JV - hun er scient.pol.....det forklarer nok alt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind