Aktiesnakken — September 2011
-
overvejer at tage tabet for er lidt bange for at vi skal videre ned
-
akademikeren: ja - mærsk er virkelig ude og svinge for tiden med store plusser såvil som store minusser. jeg har købt
aktien i 34k (for 2-3 uger siden), men er begyndt at overveje om jeg snart skal sælge den igen hvis der kommer en mindre gevinst -> sætte pengene i obligationer og vente til denne "potentielle" storm mange mener venter forude, er ovre
-
jeg tog tabet efter frokost Rune, fik 288,3 så slap "billig"
-
maersk er ret god på nøgletal, men ikke hvis de begynder at pille ved olieligningen. Tror dog ikke på det skabe noget fundamental forandring på den lange bane. Men riget fattes penge, så det kan være at mærsk skal presses
-
overvejer det også stærkt nu.. så det var lige 800 kr det kosede mig
-
nogen der holder sig væk/sælger i dag pga årsdagen på søndag?
-
selvfølgelig sker der ikke noget
-
på grund af den store spekulation omkring 9/11 pt. så vil det i mine øjne ikke give mening at sælge noget nu (også fordi vi nu forventer noget). vi forventede ikke noget den 11. sep 2001. det kommer ikke til at påvirke noget om der så skulle ske noget i NY
-
kan vi lige få en ordre mere fra Rusland så man kan komme ud
-
jeg er på køberside i øjeblikket

-
jeg vil lave nogle plays på den norske krone
-
så jeg kigger lidt over til norge
-
NÅ FLS stiger da lidt igen..
-
det ser jeg nu også helst.. men er lidt bange for hvad der sker når US vågner op for sluserne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind