Aktiesnakken — September 2011
-
nej...
-
Det er mit gamle mantra fra de glade EI dage - "Det er gået galt. Vi ved det bare ikke endnu!"
-
som Nordeas "dræber-chef" udtalte igår. Man er enten vinder eller taber.
-
han træder vist grundigt i spinaten i disse dage
-
Ja han har ikke fået en heldig start
-
hvem har i øvrigt hugget omsætningen i GEN? Jeg kan ikke finde den
-
der er træthed i medicon valley
-
er det det, de kalder rigor mortis i den branche?
-
nok nærmere libor mortis... rente døden?
-
Italierne er så gode til at opstille reglerne. De har en smule sværere ved at følge dem. Og det er jo i virkeligheden det svære ved løfter. Det nemme er at give dem. Det svære er at holde dem
-
Alle lederne ved det - (Berlusconi er på ferie), og alle har forsøgt at tysse dette problem ned til et mindre et af slagsen.Nu er vi ved vejs ende.....
-
Ja ja man kan jo altid prøve
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1616491.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind