Aktiesnakken — September 2011
-
ja Occam, nu er det på eget ansvar
-
Er der nogle som kan komme med et flot bud på hvad den 1 årige rente i Grækend land er idag?
-
Vestas på vej med milliardordre i Rumænien http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10314064/Vestas-paa-vej-med-milliardordre-i-Rumaenien
-
det der er problemet med det er, at spare kravene bliver dybere og dybere jo mere græsk økonomi trækker sig sammen. Det er en spiral på den onde måde
-
holland udskyder EFSF
-
-
Det er aldrig rart at lide rentedøden
-
Interessant med Holland - der har været spekuleret i, at ville Finland kræve sikkerhed for lånet til Grækenland, så ville en række mindre EU lande følge trop
-
Mon ikke der er noget om snakken, når så vigtig en beslutning udskydes?
-
Exclusive in depth series starts Thursday 8 September
Don't miss the FT's comprehensive investigation into the future of global banking - we'll determine if the global banking system is any safer three years after the crisis broke; dissect the Vickers report; examine shadow and investment banking; and look at the new face of banking in emerging markets.
Some of the key questions covered:
• How do regulatory regimes compare worldwide?
• Is investment banking still a viab -
-
ja varnæs. Grækerne får stillet et ultimatum. Jeg tror ikke de har meget bargaining power
-
jeg fristes til at citere Monrad og Rislund - frit efter hukommelsen - en bondegård? Det har jeg sgu ikke råd til. Tror De at jeg er millionær!?
-
Hvis først grækenland skal give garanti til et land, vil resten så ikke følge med? Tyskland og Frankrig er vel ikke så EU-blåøjede, at de bare vil sidde på det yderste pant, når de spytter broderparten i kassen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind