Aktiesnakken — September 2011
-
jeg mener ikke, at kaffepauser er klassificeret som fritid - men lad os spørge det der nomenklauturudvalg, der skal finde ud af, hvad vi skal kalde ting - som f.eks. kaffepause
-
næh Occam - hvis du ikke arbejder, kan du per definition ikke have fritid. Så har du bare tid
-
Novo har godt nok fart på i dag
-
DVS prøver nu også godt
-
jeg købte DSV i kurs 99 og nyder opturen.. tror nu at Obama hiver noget op af hatten i dag
-
hhmmm.
-
jeg tror faktisk at de bliver overskygget lidt af talen til nationen senere i dag
-
men man skal jo aldrig brokke sig over gevinst
-
jeg skulle lige til at sige det, så jeg gamler og håber på det bedste
-
det er måske meget klogt
-
Straarup: Det hele kan brase sammen
http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/Danske_Bank/article2538518.ece?referer=jp&aid=2539318&sid=2186 -
nej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind