Aktiesnakken — September 2011
-
vi mangler hænder til at dække kaffepauserne
-
Der er en god kronik i Berlingske omkring jobskabelse (eller det modsatte) i industrien: http://www.b.dk/kronikker/vi-skal-have-gang-i-jobskabelsen
-
Nå, man bliver vel aldrig helt enig om politik, derfor finders også flere partier. Herinde har vi vel en nogenlunde ens tilgang til tingene, pædagogerne en helt anden - og hurra for mangfoldigheden. I har som alle andre, muligheden for at stemme en kandidat ind, som passer lige nøjagtig jer. Desuden har i muligheden for at lave læserbreve, skrive brev eller mail til jeres politikker. Er det helt galt, så har i endelig muligheden for selv at stille op, for på den måde at kunne påvirke direkte.
-
mornings
-
kommer trichet ikke med en udtalelse i dag?
-
yup - her er det - lader til at blive non-event: http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/214707/trichet_siger_farvel_uden_at_pille_ved_renten.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind