Aktiesnakken — September 2011
-
mornings
-
kommer trichet ikke med en udtalelse i dag?
-
yup - her er det - lader til at blive non-event: http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/214707/trichet_siger_farvel_uden_at_pille_ved_renten.html
-
@conner. Godt opsummeret
-
SKAT: ’overførsel af negativ skattepligtig indkomst og skatteværdi af personfradrag m.v. til din ægtefælles årsopgørelser’. - så er det vel mere end bare skattefradrag HTS har sj/fusket med?
-
av - kønt er det ikke for en rød leder i hvert fald
-
det utrolige
er bare at folk ikke har opdaget endnu at hun ikke har noget på jo..... -
det er vist de flestes drøm Coller
-
men I kan ligeså godt glemme dagdrømmerierne. Vi får en rød regering om I vil det eller ej
-
hvad tid er det Obama går på i dag er det efter DK luk?
-
Det er patetisk at se alle de røde straks kaster om sig med "bestillingsarbejde! føj! - når faktum er at ligegyldigt om hun har gjort noget ulovligt eller ej, så er det en historie. Hun går jo for fa.... til valg på at alle skal betale noget mere i skat! Hyklerisk..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
