Aktiesnakken — September 2011
-
Hvad så, kollegaer? Begynder man at mærke optimismen i knoglerne? Med nøgletallet i dag er der en chance for at frygten i markedet snart ebber ud. Pt handles rigtig mange aktier som om, at recessionen og kollaps på markederne er uundgåeligt. Tallet i dag tyder på, at der er nogle centrale spillere i USA, der ikke ser det scenarie.
-
Måske det går ok i us, men jeg tror stadig ikke på at gældsfrygten i EU er ovre..
-
Der er stadig tæt på rekord udbud af boliger og folk bruger ingen penge. Dertil kommer meget dårlig forbruger tillid..
-
Og hvis 7% 24 skal i 170, så skal aktierne længere ned
http://www.agrocura.dk/Nyheder/StatsobligationerSeptember2011.htm -
Sådan 1-0
-
Jeg er med på, at der stadig er meget, der ikke ser super lyst ud. Min pointe er, at vi begynder at se tegn på, at vi nok ikke skal igennem ragnarok herfra. Jeg har jo købt det, der skal købes i år, så nu er det kun et totalt kollaps, der kan få mig til at sælge. Og i dag er jeg blevet lidt mere rolig omkring, at vi nok ikke kollapser totalt
-

-
Tjaaee. Og så lige et luk i + i USA. Tænk på de dommedagsprofetier, der var fremme i går og i morges, når nu USA skulle indhente Europas dårlige mandag samt fortsætte i hullet pga al verdens elendighed. Nu er vi i plus!!!! Atter en gang understreges det, at man skal være varsom med at forudsige markedets bevægelser, med mindre det selv sagt er det, man tjener penge på at gøre, uanset om man rammer rigtigt eller forkert.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind