Aktiesnakken — September 2011
-
Det jeg ser som det rigtigt farlige er, hvordan Grækenland-kollapset spiller ud politisk. Der opstår ret meget politisk kapital på store kriser, og spørgsmålet er, om det bliver ny vind til neoliberalisme ala Voeckler-Reagan i starten af 80'erne, eller det bliver deflation og mere finanspolitisk centralisering i EU. Det sidste finder jeg vanvittigt farligt.
-
de 0,000002 % i rente på ens bank konto er sgu egentlig meget gode disse dage ..
-
HRM - vi bliver IKKE enige i indvandringsspørgsmålet - så lad os lade det ligge. MEN jeg er 100 overbevist om at Helle IKKE bliver statsminister - ELLER at en S-SF-RV regering i givet fald holder mere end 100 dage. For mig står det 85-75 til blå. De 15 RVere (poll lige nu) peger ikke entydigt på Helle efter et valg - men fritstilles i en afstemning. RV baglandet vil have RV i regering - og helst med K.
-
-
-
HrM - Nej det tror jeg ikke. RV og DF er DKs politiske modsætninger. Men V og K bagland vil have DFs indflydelse væk - og tiderne kan flaske det sådan at vi så får en SRKV regering da S baglandet kræver regeringsindflydelse for enhver pris og S og V og K er altså ikke så langt fra hinanden når det kommer til stykket. Det vil så blive med LB som statsminister; Helle udenrigs, MV økonomi, CHF finans - for nu at tage de tunge. Men vi får at se..... jeg TROR ikke på at det hedder BLÅ eller RØD efter
-
masha > er du fuld ??
-
nå okay
.. -
http://finanswatch.dk/Finansnyt/article2535911.ece onkel niels er klar til danske banks kollaps!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
dyre lærepenge....