Aktiesnakken — September 2011
-
Nåh.. Norden nede med 7% hmm 7 mere imorgen så er jeg køber... måske!
-
Hørt på EI: "Jeg er forholdsvis ny på markedet som jeg før har beskrevet, og er så uheldig muligvis at være lidt fanget med nogle aktier der nok var købt på et uheldigt tidspunkt.
FLS: 400
NOVO: 650Jeg vil rigtig gerne høre om det er på tide at sadle om, altså sælge skidtet, og så prøve at købe de Xact Bear aktier alle snakker om?"
-
HAHAHAHAHA - det må være selve den indkogte essens af stupiditet
-
spørgsmålet er, om det kan betale sig at investere i sundhedsvæsen og uddannelse, hvis det er den genetiske base, vi vil føre videre!!!
-
så hellere fyre det hele af på et ordentligt drukgilde. Jeg anbefaler "leaving las vegas" som inspiration til festen
-
Men jeg kan da godt forstå desperationen for folk, der måske har solide skattefri aktier i 100 år og ikke aner hvad det her er
-
- Lære at binde et slips

- Lære at binde et slips
-
Min SP500/Gold-ratio-teori siger pt, at SP500 er på vej mod 640 og guld mod 3200, før vi går ind i et sekulært bull-marked for aktier igen. Rumgenfærd 150 dage til det sker med de nuværende trends
-
husk at løs Søren Ulrik Thomsen. Stryg en skjorte godt hverdag.
-
640 passer også nogenlunde med den SHS-formation fra 1998 og til i dag på SP500-charten
-
det her tror jeg ikke er flash crash
-
det sker næsten aldrig at man lukke fondsbørsen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind