Aktiesnakken — September 2011
-
masha jeg er enig
-
-
danske bank er ikke i nærheden af at være en valueaktie
-
og nu gik den under 70
-
Danske Bank er en fallentaktie
-
så er vi jo rørende enige.
-
Aka, vi er altid enige. Absolut altid.
-
Plus at Danske Bank låner penge fra Onkel Niels til 1,3-1,4% i rente og har flexobligationer til 1,24%. Genial drift
-
Jeg tror også de er vrede på Esplanaden
-
http://www.business.dk/oekonomi/eu-formand-ser-ingen-ny-recession gammel marxist ved at spolere et helt årti
-
De har jo hørt sammen i mange år. Jeg tror de seneste fyringer i markets er "Mærsk" ånden der er ved at komme ind i banken, hvilket nok kun er sundt
-
men deres 5 mia. kommer de sku nok til at afskrive rimeligt pænt på. Men der er jo større ting på spil når Danske Bank vakler. Det er jo hele det finansielle system der bliver et problem
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind