Aktiesnakken — September 2011
-
rimer foruroligende godt på Løkkes: "Vælfærd"
-
Tilbage igen Gobe, jobbet kaldte. Det jeg mente, det var urinstinktet, som du jo godt kender. Brændt barn skyr ilden. Når man har brændt fingrene på f.eks GEN, så skal der satme meget til før man går ind igen. Omvendt når man har haft succes med f.eks. Torm, ja så er man måske mere tilbøjelig til at forsøge igen. I alle tilfælde er det lige tåbeligt, da man jo skal stase der hvor der er noget at hente - og det har sjældent noget med papirets navn at gøre. Ovenstående ved du selvfølgelig godt

-
er det mon insidere der driver parken op i dag?
-
vinduet er åbnet tror jeg
-
hej seafinn. Gik de ikke konk?
-
eller er der stadig liv i dem?
-
-
Conner, tjah, - men der skal altså arbejdes hårdt for at genvinde det tabte på specielt Topsil. Advarede selv om SHS med halslinie i 1,48. Tradede aktien i området 1,30-1,38 og solgte kun godt halvdelen ud i 1,38 inden rapport. Genkøbte så igen og har traded aktien hele vejen ned og sidst suppleret i 0,52. Men der står altså 365 K i minus ud for Topsil. Godt hjulpet af suppleringer under vejs. Typisk taberstrategi.
-
topsil. Der har været meget insidersalg igennem et helt år
-
sad lige og tjekkede det igennem
-
topsil insider: http://www.proinvestor.com/nyheder/TPSL.CO/Insiderhandel/
-
Fandme surt - ikke mindst i lyset af det tidsforbrug der er. Jeg kan dog se en løsning. sådan fremadrettet. Jeg kommer forbi en gang hver måned, vi drikker en kop øl, du stikker mig en tyk kuvert i hånden og vupti - Pengene er væk, lige som nu, men du har sparet en masse tid, og du kan begynde at sejle igen

-
ja du kan sælge dem til nogen andre og få fradraget. Jeg er ikke helt sikker på hvordan du konkret bærer dig ad. Spørg din bank/ eller mægler
-
eller opret et debatindlæg, så får du masser af gode råd
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind