Aktiesnakken — August 2011
-
Vælger på tv2 news: "jeg håber alle på su, efterløn og folkepension kommer frem, så vi kan få en rød regering"
-

-
send en tak til løkke, der har sendt alle de mennesker på overførselsindkomst. Den ene er lige så slem som den anden
-
Du gode gud.
-
hvordan så regnskabet ud?
-
enhver diskussion om aktiens værdi må tage udgangspunkt i regnskabet
-
og jeg har desværre ikke set det
-
Jeg finder regnskab skuffende. Ikke så meget fordi de nedjusterer, da kursen allerede havde taget et langt dyk igennem 2011 ud fra forventinger om, at de havde problemer med bundlinjen. det skuffende er, at en så stor nedjustering kommer, mens de indikerer, at de har været klar over problemets størrelse længe. Den slags kan jeg ikke lide, da det skaber tvivl om deres informationspolitik generelt
-
Holder de deres forventning resten af året, så er kursen pt attraktiv. Problemet er, at man spørger sig selv: "Mon de holder deres forventninger?" Og det er lige der, at man finder nervøsiteten, der får kursen til at falde yderligere i dag oven på de ca 25% i går.
-
Jeg ved ikke, hvad jeg skal tro. Jeg har aktien, fordi jeg tror, at de når deres nedjusterede mål for 2011. Jeg tror, at de på et tidspunkt får solgt deres fabrik, hvilket vil se godt ud i regnskabet og jeg tror på, at deres kunder kun midlertidigt har trådt på bremsen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind