Aktiesnakken — August 2011
-
Kan også anbefale at se nærmere på Reserch in Motion, Schibsted, Stora Enso, Milicom
-
Store selskaber med lav p/e, track record med voksende eps, yield over 4%, lav gæld, positivt drift-cash-flow og over 33% af dette investeret videre
-
osteo, hvordan ser du på RIM rent teknologisk osv... selvom de er noget større i usa end herhjemme er de vel på samme vej som nokia?
-
eller?
-
De har stadig godt fat i business og emerging og jeg mener de har en fin fremtid i tablets. Ta-mæssigt er de i nedtrend, så jeg afventer vending før jeg køber

-
ok - var det ikke det man sagde om nokia for et par år siden? business og emerging

-
Point taken

-
osteo - jeg har ikke lige fulgt RIM de sidste par år så det var blot et par løse tanker der fløj forbi
-
men i og med at de stadig er i live....er de jo måske ikke helt tabt af smart phone / mobile gadget toget
-
Selvfølgelig er der usikkerhed, men de er så bundsolide. Konstant salgsvækst, ingen gæld, lavt prissat. Men som sagt, jeg venter på en trendvending

-
Dax har vist afskrevet qe3.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind