Aktiesnakken — August 2011
-
Hej Thure får Du også strakskurser
-
Thrane fastholder: For regnskabsåret 2011/12 forventes fo
rtsat en omsætning i niveauet DKK
1.125 - 1.175 mio. (DKK 1.093 mio.) og en overskudsgrad på cirka 17%
(17,8%). -
FinansWatch - finansnyheder om banker, forsikringsselskaber, pensionskasser og realkredit.
Finansnyheder om banker, forsikringsselskaber, pensionskasser og realkredit - FinansWatch
(finanswatch.dk)
-
Lidt om amagerbanken bag kulissen http://finanswatch.dk/Finansnyt/Pengeinstitutter/Amagerbanken/article2524325.ece
-
Med den ambition fra Saxobank så må de bare igang med at skrive en stor check til aka. Når de rammer et tal omkring de 100 mio så er aka måske ved at være klar

-
Hvordan har Amagerbankens ledelse vildledt jer?
”I forhold til et meget stort og svagt ejendomsarrangement har man givet os indtryk af, at det var lykkedes for kunden at komme af med nogle ejendomme, og dermed banken nogle lån. Det, der reelt var sket, var en byttehandel, hvor banken med den anden hånd havde taget nye lån og nye ejendomme ind. Og det mener vi udgør en overtrædelse af lov om finansiel virksomhed, hvor det ikke overraskende er et krav, at man ikke vildleder Finanstilsynet.”
-
Bytte-bytte købmand....
-
Nordicom fastholder forventningen...der kan man bare se... Men okay, det er også før værdireguleringer.
-
-
ja enig butterboy. Jeg begynder også så småt at overveje NS igen. Men der går nok mindst 3 mdr til en evt aftale hvorfor jeg ikke føler jeg behøver at have travlt.
-
har du set det her? http://www.proinvestor.com/index.php?p=events
-
Jeudan også på gaden... fastholder 300+ mio ebvat
-
Voldgiftsretten afviser TPSA's indsigelser mod at udlevere afgø-rende trafikdata vedrørende fase 2
.... utroligt som TPSA kan blive ved med obstruere det hele...dette vedr. dog fase2, men alligevel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind