Aktiesnakken — August 2011
-
FCK muligvis i CL gruppespil uden at kvalificere sig: http://www.sporten.dk/fodbold/chok-fenerbache-smidt-ud-fck-cl-afloeser !!!
-
BofA - analytikere kalder aktiekursen absurd http://finance.yahoo.com/news/BofA-major-banks-rise-as-apf-2617790182.html?x=0&sec=topStories&pos=7&asset=&ccode=
-
fedt JV
-
JørgenVarnæs og andre se her http://www.bold.dk/nyt/DBU-boss-tror-ikke-paa-FCK-genvej-til-ChL
-
Er i klar til 2 timers lidelse, med uungåeligt resultat...... Lidt ligesom stockpicking med collersteen

-
er der nogen, der har et link til stream på FCK-kampen? myp2p og wiziwig er nede
-
Fodbold er mandens tunge pligt
-
Det er vores sidste tilflugt i den autoritære absolutte feminiserede velfærdsstat
-
Det og så selvfølgelig vores investeringer
-
90-10
-
Undskyld jeg begyndte den strøm. Nu skal vi have noget fodbold lidelse
-
JørgenV: Stream http://www.sportlemon.tv/c-1.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind