Aktiesnakken — August 2011
-
man vinder ikke et valg på at sige sandheden..folk ved ikke hvor store problemerne er
-
Ja, vores kommende finansminister klarede ikke engabg en bachelor på RUC, endsige et arbejde
-
der er altid brug for folk der stikke andre folk blår i øjnene
-
Helle T har kun været 'konsulent i LO'. Konsulenter laver ikke andet end at få løn
-
tror vi skal langt ned før folk det går op for folk at vi har et stort problem
-
Helle T er scinet. pol ligesom aka
-
Det er synd vi ikke så Carsten Koch komme i spidsen for S. Men han var vel for dygtig
-
Ja, aka, men jeg hentød til erhvervserfaring.
-
vi gik vist på samme årgang, men jeg havde for travlt med at arbejde

-
og så har koch nok flirtet lidt for meget med the dark side.
-
politik er ikke et meritocrasi men et meritocrazy

-
Eller Karsten Dybvad eller Jan Trøjborg. Vi sidder virkelig med sorteper... Det klip med underskudsdiskussionen kan man mene om hvad man vil, men Hun aner jo virkelig ikke hvad hun taler om.
-
d/s torm stadig over 10! det er big news
-
hvad mener du dolf?
-
DK bundlinie dykket med 166 mia http://politiken.dk/politik/ECE1369682/danmarks-bundlinje-er-dykket-166-mia-paa-seks-aar/
-
Hvor shorter man DK?
-
svaret på gældskrise? mere gæld http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10311814/Danmarks-gaeld-stiger-121-mia.-kr.-paa-to-aar
-
flyt til schweitz
-
bare vent til markederne finder ud af, hvor meget de variable realkreditter egentlig er værd som garantier
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind