Aktiesnakken — August 2011
-
Hm chatten hakker hos mig - vi er enige leje/eje wise
-
så fik vi vestas under 100 igen
-
Så forlader man lige markedet i 2 timer og så er det meste sgu gået i rødt
-
forlad aldrig PI
-
eller markedet..
-
Hvis der er noget man ikke nåede at få købt kan man altid bare vente et par dage så er skodaktien dernede igen, statoil til 121,7 hmm, måske skal den længere ned? jeg venter stadig
-
Statoil er skidegod, men jeg har den stadig på vej mod kurs 100-105 før den er attraktiv relativt til andre tilbud.
-
ja jeg ville også gerne længere ned før jeg køber.
-
-
http://blog.politiken.dk/oestergaard/2011/08/23/panik-før-lukketid-i-regeringstoppen/ det var godt Politiken fik frosset Anders Krab ud så de virkeligt dygtige fik plads... Ih gud
er. -
danske will go down further
-
Ireland, Denmark, Realestate. The trifecta from hell
-
Danske is liabilities-and overvalued.
-
-
trina oppe med 10%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind