Aktiesnakken — August 2011
-
fedt. Ro kommer senere. Nu skal han bare ud
-
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/08/21/192448.htm - at tænke på når man tænker DNO

-
ville så gerne sende nohope en stak billeder fra min aftentur i det nye shoppingcenter hvor jeg lige måtttttteee på Burgerking. Selv her midt i ramadanen var det ganske svært af finde en bare med tørklæde på - men tror jeg fik en med på billedet.....
-
det gør jeg nok ikke når det kommer til stykket. Man må bare ikke sammenligne Tyrkiet med f.eks. Pakistan. Sharia er ikke en del af lovgivningen her - og bliver det ikke. Javel de har en muslimsk-orienteret regering - men de er samtidigt verdens 16 største økonomi - fuldt økonomisk integreret osv. At jeg da godt kunne ønske mig en anden ledelse er så min private sag - men indtil nu er det ikke gået så stærkt med at styrke den islamiske approach. Slående er det når mine ansatte spørger mig
-
hvordan vi dog kan acceptere den måde mange tyrkere desværre optræder på uden for landets grænser. Det Tyrkiet deres forældre og bedsteforældre forlod har flyttet sig en hel del - men hvis man kun tager tilbage til landsbyerne så ser det nok meget ens ud. Så der er et problem med urban og land - i stærkere grad end i Europa - meget stærkere grad.
-
men at skrive at der er alkoholforbud i en by der er hovedstaden i et land der står på muslimske rødder - når jeg bor her og hver dag kan gå ind og ud af barer, natklubber, restauranter, supermarkeder osv og købe alkohol som jeg vil - det er end ikke "systembolag" system - så står jeg altså af...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind