OKI - så stopper vi bare der den orker jeg så ikke - har du prøvet et "messemøde" med tungetale i en US-kirke - de er jo næsten værre end en fredagsbøn ...
ak ak .... der findes X millioner minareter - der ikke messer for vold! Bekæmp hedningene er også at messe for vold - for volden bliver resultatet. Går du også ind for at straffe kvinder vil have en abort? Er det ikke vold mod kvindens ret?
nej tror sgutte det fører nogle steder - kan ikke med at du putter alle muslimer i samme gruppe. Jeg er kristen men vil godt nok ikke slåes i hartkort med US's neo-konservative du ....
tror jeg er uenig - troen kommer fra urmennesket der måtte tro på noget "udenfor" for at forklare fænomener - så religionen er skabt af mennesket selv - ikke fanden. Læs evnt Tor Nørretranders fantastiske bog "At tro på at tro"
Hvad er det for noget vås Vouskootia? Du bliver ikke medlem af folkekirken ved fødsel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.