Aktiesnakken — August 2011
-
ja vi var ca 600. Men en del af tiden gik også udenfor teltet. Du havde nok let spottet mig hvis jeg var der
inde
-
coller!!!
-
Jeg var hurtigst på holdet skal vi ikke nøjes med det

-
men der var nogle søde unge fysioterapeuter som fik lov til at arbejde på de ømme lægge
-
haha ja den må jeg lige huske næste år
-
ja der var ikke nongen der havde informeret mig om den. Så fik nok i iveren lagt liiiige lidt for hårdt ud

-
det er en stor blanding af folk. Lige fra elite løber der løber omkring 16 min til dem der ikke har løbet i mange år. Det er en stor "fest" for en masse virksomheder
-
trold, mht stealth møller stødte jeg lige på dette citat fra vestas: "“Our aim is to make it possible to move turbines that have been restricted out to 40km from a [radar] station into the 20km zone or even the 10-15km zone,” says Chatting."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind