Aktiesnakken — August 2011
-
det må man sige, men de priser jeg har set den seneste måned tyder på at priserne så småt er på vej ned igen Doctor
-
men folk i branchen forudser stadig generelle prisstigninger resten af året
-
Ja, har tabt en del på Apple de seneste par dage. Faldet fra 400 var sgu ikke lige hvad jeg havde forventet
-
Købte dog til 343!
-
jeg tror det har ret stor betydning for Siemens priser - og en indikation på det er at de for nyligt indgik et samarbejde med Lynas om selv at producere magneterne
-
Troldmanden har set tal der viser at møllerne hos en producent blev 10% dyrere pga de dyrere RE priser
-
et skal lige nævnes at det var en kinesisk producent hvor de generelle mølle priser er meget, meget lavere. Så det betyder væsentligt mindre for siemens. Men det er dog noget de kan mærke
-
jeg skrev lidt om priser etc i dette indlæg Doctor
http://www.proinvestor.com/boards/44342/Rare-earth-priser-efterspoergsel-og-margins -
doc har du også ømme stænger i dag

-
ja tror du har ret trold
-
var du til dhl trold?

-
ja...:-)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind