Aktiesnakken — August 2011
-
herinde er vi sku gode
-
-
mon de bruger samme lommeregner som dsb? hvis 6mio årligt "giver økonomisk gavn" efter 10år... på en 175mio investering.
-
Præcis, aka, det er big mother hele vejen igennem. Et totalt femininiseret møgsamfund.
-
hahaha det er da grotesk. De gider ikke engang længere få deres økonomiafdeling til at kigge tallene. Lad os bruge penge for at spare penge. Lad os se om vælgerne hopper på den
-
den bagvedliggende tankegang er nok at de 175mio er en investering helt for sig..
-
Minder ret meget om betalingsringsfiaskoen. Kræv nogle penge ind, men kompenser ad andre veje de folk, du kræver penge ind fra.
-
og ved siden af har vi så 6mio kr årligt vi kan bruge på konsulenter, møbler og andre livsvigtige ting...
-
Og for fanden, der er ikke penge i administration, - og hvilken betydning har det, at den sikkert alt for store og inkompetente administration, skal bruge intranet eller bevæge sig en smule rundt i Mariager, - der ikke er større end man kan pisse fra den ene ende til den anden. SUK
-
Kan til gengæld finde lidt trøst i Morten Uhrskovs nyeste blog. Jeg tror det er en samfundsstrømning på sigt: http://blogs.jp.dk/setfrahoejre/2011/08/18/sa-stunder-det-til-valg/
-
osteo. feminiseringen af samfundet er en realitet. Der er intet håb på den front. Men den har taget et radikal hop. Her forleden så jeg en reklame for Arbejdernes Landsbank, hvor en far stod frem og sagde at han gjorde dette og hint for at leve op til BØRNENES forventninger. Jeg slukkede med det samme
-
It doesnt matter cihan. They dont daytrade it. But I would have loved to get my portion i 5,15
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind