Aktiesnakken — August 2011
-
Overskud i 1. halvår 2011 på 46,9 mio. kr. og likvide midler og værdipapirer
udgjorde 445,5 mio. kr. pr. 30. juni 2011 -
ved du om vestas er færdige med at omstille til v112, eller mangler de stadig noget?
-
Av for DAX.
-
5775
-
Det siger meget, når alle DAX-aktier på listen over "Dagens vindere" på Nordnet er i minus

-
Ligesom at være den tyndeste på et julemærkehjem.
-
stærkt af zealand
-
Roger!
-
jeg tror ikke de er færdige med at omstille til V112. Nacellen kan f.eks pt kun samles i DK. Og det er dyrt i forhold til US ordre. Så de er helt sikekrt ved at klaregøre US nacelle fabrik til denne mølle.
-
Stora, Electrolux, UPM, Wartsila har gode entries i dag
-
jeg har også kig på min 3. post i vestas så den mpå gerne falde lidt længer ned inden videre stigning

-
ok takker
-
ville du ik vente med den 3. til efter Q3 hvor vi ved mere om tripple15?

-
glæder mig til danske er i 80
-
jo det var egentligt planen. Men jeg tror faktisk godt den kan stige pænt frem mod Q3. Så tænker lidt på at købe sidste portion nu for spå måske nok at tage lidt profit højere oppe. Men nu må vi se. Har ikke trykket på købs knappen endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind