Aktiesnakken — August 2011
-
hvor har du set det henne?
-
trolden - er det 5km du skal gå? for så ser vi dig jo nok først imorgen...

-
hehe, ja der er sku en hel del arbejde i det - jeg startede selv på et regneark projekt for noget tid siden, men blev begrænset til ordrer for 2011
-
jeg har linket til interviewet på en anden comp - ka finde den senere - men omtalt her: http://seekingalpha.com/instablog/466501-gareth-hatch/65164-siemens-launches-permanent-magnet-based-gearless-wind-turbine
-
der var sørme et link til interviewet deri, her er det: http://www.energy.siemens.com/us/en/energy-topics/videos/new-wind-turbine.htm
-
FNYS. coller hvor uforskammet jeg skal da i hvert fald nok kunne løbe den under 35 min

-
ja det interview har jeg godt set før. Men det nævner da ikke noget specifikt om RE begrænsninger?
-
så lige videoen igen, og han nævner ikke specifikt RE som årsagen
-
Zealand Pharma fastholder sine resultatforventninger for helåret om 150 mio.
kr. i omsætning og andre indtægter vedrørende aftalen med Boehringer Ingelheim
og driftsomkostninger i niveauet 170 mio. kr. -
De siger at efterspørgelsen nok her i starten vil overstige kapaciteten. Men det er ser jeg blot som alm opskallering. Præcist som med V112 hvor de forskellige fabrikker skal udbygges til at kunne producere denne mølle
-
Derfor er der også allerede fuld udnyttelse af V112 kapaciteten for indeværende år
-
-
det var sådan jeg huskede det, men det ændrer dog ikke på at de måske ikke har kapaciteten til sælge flere af den mølle pt
-
Overskud i 1. halvår 2011 på 46,9 mio. kr. og likvide midler og værdipapirer
udgjorde 445,5 mio. kr. pr. 30. juni 2011 -
ved du om vestas er færdige med at omstille til v112, eller mangler de stadig noget?
-
Av for DAX.
-
5775
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind