Aktiesnakken — August 2011
-
Jeg tror at der kommer pres på nye ordrer H2 i 2011 så vi får en fornyet mistro senere i år,hvilket jeg selv vil udnytte til køb senere ?
-
hahaha coller din bandit. Det står aller øversrt i mit indlæg at jeg fik dem i 89,7
-
haha, fedt !!!
-
Så er det det som gælder,sådan er det at satse på noget man tror om fremtiden,Conner
-
du lagde sikkert et bud ind på 10 strk i 89,6 efter du havde set mit indlæg. Blot for at få håne retten

-
;0))
-
havde faktisk overhovedet ikke lagt mærke til at du havde skrevet noget om kurs.
-
fiskemanden jeg forventer vi vil se en øget aktivitet i specielt US da en ordre skal afgives inden udgangen af året hvis de vil have ptc konverteret til et upfront tilskud
-
Og derudover udløber PTC så ved udgangen af 2012. Så derfor skal developerne så småt til at få projektrne på plads hvis de vil nå disse 2 deadlines.
-
Og jeg har en pæn stak vestas ordre stående i mit regneark men som endnu ikke er blevet annonceret. Så ordre er der ude
-
Trold,men hvad så bagefter med de besparelser Obama må ta
-
tak runski
-
kl 12
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind