Aktiesnakken — August 2011
-
Kan det lade sig gøre? Skal man ikke have pressekort eller lign?
-
Lige præcis...
-
Har lige købt op i Carls. Håber så sandelig på en positiv reaktion imorgen!
-
fuld udnyttelse bliver der aldrig. Der skal altid være ledig kapacitet. Store produktions virksomheder siger gerne at der skal udvides når man når 80/90% udnyttelse
-
jo analytikere, store investorer og presse har adgang. Ikke små private. Men det er da lykkes mig før at komme med til sådan arrangementer. Så ser det ikke som umuligt. Men nu må vi se
-

-
Plejer man ikke at sige hvis aktier stiger mod luk inden regnskabsaflæggelse, er der nogle som ved mere end andre?
-
Så er fls da en play værd..
-
Det håber jeg nu heller ikke Mylin, udover at købe lift LFS så købte jeg også Carls så nu må vi se om det var er klogt valg.
-
fls skal jeg ikke kloge mig på
-
4 millioner stk i bud i ges på de 2 øverste lag... skal love for at tilbuddet har fået køberne på banen
-
luk i 110,1. Så de får den lige presset lidt ned her til sidst. Men stadig 24% op fra i går. Svært at klage

-
om de så bare går efter 15-25øren eller de er efter mere skal være usagt
-
Med et resultat efter skat på 362 mio. DKK og en combined ratio på 91,5 var 2.
kvartal 2011 på et indtjeningsmæssigt godt niveau. Tryg tog således endnu et
skridt på vejen mod målsætningen om på mellemlang sigt at opnå en
egenkapitalforrentning på 20 % svarende til en combined ratio på 90. -
tryg is back
-
coloplast ude også... 9mdr. 1,74 mia før skat
-
lidt overraskende måske efter en sæson med skybrud, men det kommer måske først i næste kvartal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind