Aktiesnakken — August 2011
-
D/S Norden aflægger regnskab i morgen tirsdag før markedet åbner.
- Med baggrund i en høj afdækning for 2011 forventer vi et solidt kvartalsregnskab fra D/S Norden trods svære markedsforhold med lave fragtrater. I forhold til samme periode sidste år forventer vi en tilbagegang i den underliggende drift, da et stigende antal skibsdage og lavere omkostninger ikke er i stand til at udligne de kraftigt faldende rater. Vores estimat for EBITDA er lidt lavere end konsensus og det samme billede gør si
-
jeg skal ikke være i Norden det tør jeg ikke
-
Mumtaz har d et par alternativer at swinger over i
-
kan du huske jeg snakkede om Pursuit Dynamic den er steget fra 160 til 232
-
kun lidt men ikke nok
-
den skal op i kurs 300 igen..
-
Det er også det jeg er mest bange for..
-
mht Vestas, så er den nok tynget lidt af at en af deres gode kinesiske kunder nu selv vil til at lave vindmøller
-
China Datang køber China Creative Wind Energy , og Datang har underskrevet ordrer for mere end 800mw fra vestas siden 2005
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind