Aktiesnakken — August 2011
-
og hvordan genindfører man lige en valuta i praksis? hvis det skulle komme dertil?
-
de skal snart fremlægge noget der ligner en sandsynlig køreplan. At genindføre en valuta er vel ligeså enkelt(svært) som at afskaffe ind. Hvor lang tid tog det at køre euroen ind? 10 år?
-
alle de "sunde" lande får da i så fald mere eller midnre fjernet deres cash-formuer
-
og så er det dyrt
-
At droppe min netbank og gå over til Nordnet er det bed
ste jeg har gjort! -
Jeg får 1% i rente hos Nordnet når jeg går i kontanter, og er glad for streamede aktielister
-
Kan også varmt anbefale Nordnet.
-
Og hvis du melder dig ind i Dansk Aktionærforening (235 om året hvis du er under 30)
får du lavere kurtage -
-
dolfen, hvis du vil oprette depot hos nordnet, ka jeg inviterer dig, så du får 300kr + en aktiebog fra dem ved oprettelse, bare smid din email h
er -
Har tidligere været i sedrill og det er en yderst veldrevet virksomhed..
-
Jeg vil meget gerne ind igen.. Alternativt er Fred. Olsen Energy..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind