Aktiesnakken — August 2011
-
-
For betalende
-
biop.... de er gået fra -39 til -85
-
den kan man nok tage op i dansk sprognævn.... for der står ikke "underskud" men "resultat"
-
dermed kan man vel godt sige at det er faldet?
-
det er iøvrigt et billede fra vestas q1
-
ja :).... og tak.
-
hej jhc. Går lige ud og køber ind til kaffe,så skal jeg nok prøve at give lidt input. Men det er ikke 2 virksomheder jeg har helt inde under huden
-
-
som det ser ud nu så er min portfølje med et par tusinde pandora aktier og lidt mærsk aktier. Min viden er begrænset og jeg har indtil videre handlet ud fra hvad jeg følte var rigtigt. Hvilken aktier kan i foreslå mig at kigge nærmere på. Jeg er utrolig glad for de råd som I giver mig og har fulgt siden tæt det sidste års tid.
-
jeg kan se at FLS ligger på omkring de 320 så kan man købe til den pris og så hvis man er heldig sælge til 350 - 360 efter regnskab hvis man er heldig. Men jeg prøver mig frem og sørger for at begrænse mit tab. Min ide er at købe 5 til 6 forskellige aktier inden for forskellige brancher og så håbe på at når den ene går ned så går den anden op.
-
tillykke med hende. Vi ses mandag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Nok ikke så mange som bruger siden en lørdag morgen men alligvel et spørgsmål. Hvad er jeres forventninger til Pandora og A.P Mærsk i den nærmeste fremtid ?