Aktiesnakken — August 2011
-
Nu gør du os deprimeret.
-
det kommer sandelig an på, hvordan du definerer produktion
-
Jo og jeg fatter ikke hvordan... Det må tærre på egenkapitalen - jeg håber den er solid..
-
der er ingen direkte sammenligning mellem stat og privat virksomhed
-
måske lige fra den måde begge to kan opleve rentedøden på....
-
ups - fik ikke ordet "bortset" med i den sætning
-
Der er for mange partier til at blande sig.. Hvis nogen overhoveet skulle få en god ide, skal 10 andre ideer også igennem for at der kan dannes flertal..
-
Spærregrænsen bør hæves betyeligt så man kan danne en regering uden 5-10 støttepartier..
-
Det er jeg til dels heller ikke uenig i jobono, men hver gang der skal gennemføres noget, skal støttepartierne også have gennemført noget af deres politik for at støtte op.. Så inden et spareforslag er igennem er det nærmest
brugt igen. -
De skal dog have ros for deres testcenter til vindmøllerne - et branche hvor DK står stærkt og hvor de satser på en god eksport.. Der vises der for en gang skyld vilje..
-
en*
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind