Aktiesnakken — August 2011
-
Se blot på T-bonds - de er blevet et giffengode. Hvornår brister den boble?
-
De tbonds giver ingen mening
-
Shortsalget af VW under finanskrisen var et godt eksempel på fejlslagen - men korrekt spekulation
-
Jeg tror fremtidens økonomiske teori skal lære en del af kinesiske ordsprog
-
I øvrigt samme problem i landbruget. Der er taget afdragsfrie lån til køb af jord tidl plus tkr. 200, for at kunne investere/ekspandere yderligere. Nu er der negativ resultat på driften og jorden er tkr. 100-150 værd.. Gælden er til gengæld stadig tkr. 200+
-
Og Frankrig har højere rating end US. Giver det mening?
-
Nemli' Kristensen - det er først nu at de skide landmænd lærer at læse en balance. Lidt for sent....
-
Det er svært at have ondt af dem..
-
Frankrig der arbejde 35 timer, mens US arbejder 50. Nej det giver ikke mening
-
Det er det, der er så forfærdentligt. De burde have fået bedre rådgivning, men så får de den olfert
-
Danmark kommer til at falde på landbruget
-
6 ugers ferie vs. 2 ugers ferie...
-
Grækenland 30 og pension 50
-
Jeg kan godt lide den amerikanske og japanske arbejdsmentalitet..
-
Ja det kan jeg også
-
Her hjemme kan man ikke engang få lov til at arbejde mere end 37 timer..
-
jobono - der er en enkelt forskel. Hvis us bestemmer sig for at betale, så betaler de. Hvis Frankrig bestemmer sig for at betale. Så sker
-
det ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind