Aktiesnakken — August 2011
-
Prøv at læs historikken, hvor mig og kristensen taler om bankpakke 4 hastighed
-
Skal ærlig indrømme jeg ikka kan gennemskue DB..
-
Bp4 er tæt på at være panisk
-
vil det sige, at der endelig er nogen, der lytter til min historie om at de forbandede korte variable afbedragslån er dårlige for realkreditten?
-
Jeg tog profit masha. Jeg skal have nogle praliner

-
er der tilbud i Netto? Eller køber du de dyre i Dagmar?
-
kan I huske i oktober 2010 hvor danske bank pludseligt pippede om basel 3 og deres realkreditobligstioner
-
qec
-
De siger ellers aldrig en skid. Nykredit var på samme dagsorden nede påmlolland falster
-
nej - hvad var det
? -
Det var noget med at de kun kunne bruger realkreditobligation til 80% af pålydendenfor solvensen. Eller noget i den dur
-
Og bare de mindste forandringer har kæmpe gennemslag på deres regnskab
-
de danske realkreditpapirer har haft samme rating som stater - basel 3 har hele tiden lagt op til noget andet. Er det ikke det?
-
Der er fanden til forskel på et marked der er baseret på fastforrentede 20-30 års annuiteter og et marked, der er baseret på F1 afbedragslån
-
Jo og det får så gennemslag på solvensen. Fordi de så skal have mere cash i banken
-
Afbedrag - du er en polemiker varnæs
-
Som regulator ville jeg også sænke soliditeten på de elendige papirer - dansk realkredit er ren subprime i dag
-
Vi talte rigtigt mange milliarder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind