Aktiesnakken — August 2011
-
Jeg kan katagorisk afvise at politikerne skulle have været blevet klogere, de er blevet skræmte af noget
-
så i kulturbrian, der ville til at tage dårlige lån på statens balance?
-
Har du fyret op for champagnen aka? Så det havde været en god uge for PI?'
-
Brian Mikkelsen har ikke været meget for at skulle tage sine ord i sig igen mht. "lad falde hvad der ikke kan stå" - det er helt sikkert han har været tvunget..
-
Der er så mange af scient pol'erne i venstre og konservative der gerne vil spille ideologi kortet specielt op til valget -
så det må være realpolitikken der har banket på døren -
om socialdemokratiet hedder venstre eller socialdemokraterne er vel ligegyldigt - deres scient'poler er lige dumme
-
Der er desværre så travlt i PI at vi ikke fejrer en skid
-
Løkke udtaler - jeg havde ikke set krisen komme
-
Enig varnæs
-
Den holdt aldrig op - din båtnakke!!!
-
Når bankpakken så kommer, så tror jeg til gengææld vi kommer til at se en del fusioner mellem svage og stærke pengeinstitutter. Den nye bankpakke er formentlig skræddersyet til at sætte gang i fusioner af netop dårlige og gode..
-
"bankpakke" er vel blot et fancy ord for at tage bankernes råddenskab over på statens balance - igen
-
Ja der er nogen i udlandet der ikke vil låne til danske bank og nykredit
-
Fordi de har mistet tilliden til dansk realkredit
-
Det er mine aften spekulationer over en omgang the og haagen daz
-
Prøv at læs historikken, hvor mig og kristensen taler om bankpakke 4 hastighed
-
Skal ærlig indrømme jeg ikka kan gennemskue DB..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind