Aktiesnakken — August 2011
-
oki tror også jeg sælger det jeg købte i aftenhandlen i morgen tidlig så er der kontanter at købe for.. og det er især i tossetimen vi stiger mest.. så de ryger tæt på kl. 09.01.. håber det bliver en god dag.. købte alt hvad danske bank gav lov til - : )
-
rolig nu... nu spurgte bare hvad det var oslsen sagde
-
kan vi ikke få marederne endnu længere ned. Med ges på vej i 18,85 så har jeg penge klar. Så hvor er de røde tal når man kan bruge dem

-
Utroligt at det er lykkedes at få drejet blikket fra US nedgradering over på Frankrig. Inden nedgraderingen var der ingen der nævnte Frankrig, nu er de pludselig i STORE økonomiske problemer. Ikke nok med at landet er i problemer, men flere af deres største banker er også på nippet til at krakke. US aktier er næsten oppe igen. De blev spillet godt de kort.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind