Aktiesnakken — August 2011
-

-
Novo luk i 543.3 har tjent de første 10k:-)
-
300 sølle unikke på 2 timer og vi har rekord. Kom nu guys. Ring til naboen. Få dem ind på PI

-
så hvis novo kun er 1% nede ved åbningen, så kan den da trække det øvrige C20 op... suk
-
Min kone er også online på PI, men det var fordi hun søgte på feminint løbetøj
-
5988-5713 tog DAX futten efter 17:30 - det her - det er enten endsmeltning eller også skal det vende i morgen. MEN jeg kan ikke se HVAD der er positivt lige nu - EU kredsen skændes - tyskerne vil ikke betale hele regningen for at holde Euroen - UK er rasende over at ECB køber statsobligationer fordi det er EFS ad bagdøren osv.... det blir grimt - altså politisk
-
hvis I missede warren igår så er den her igen http://www.bloomberg.com/video/72153912/
-
det er hyggeligt, det er lærerigt og klogt
-
Hvor mange unikke er "vi" så oppe på aka?
-
baahh, tror jeg tilmelder mig polar ekspressen, de næste 50år
-
3.836 lige nu
-
frisk gættekonkurrence - op eller ned i morgen?
-
først ned så op når US åbner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind