Butterboy (af køber) at man ikke har krav på erstatning / frigørelse? mvh
npo: Næh at det private hyler op i pressen hvis det offentlige opfører sig som alle andre kontraktautoriteter
men hvis "moralen" i at udføre arbejde kun skal ligge i en kontrakt og ikke i et ønske om at begge parter blir tilfreds - så blir det - som
det er nu - juriststyre - tyve i jakkesæt kommer til at afgøre udfaldet
Masha - ret er vel ret, og en ordentligt udformet kontrakt kan ingen vel modsige. Måske er køber bare præget af, at hans
Masha - stakeholdere (aktionærer) har alt for travlt med at dyrke politiske interesser ?
du kan jo ikke skrive dig ud af antallet af nullermænd? eller kan du?
npo: stakeholdere (aktionærer) har alt for travlt med at dyrke politiske interesser - IKKE forstået
aha ... ok - nej for den der har med kontraktforvaltningen at gøre er jo netop ikke på et niveau der fordrer politik ....
Masha - alle kan vel (be)skrive hvilken renholdningsstandard aftalen skal omfatte.
har været i nøjagtigt den situation - jeg kunne ikke: findes der måleapparater der kan afgøre at nullermanden kom efter der var gjort rent?
Og godnat - den er 01 hvor jeg er. Tak for snakken.
godnat - logger også af her -
Masha - også godnat herfra - måtte lige forlade stavepladen - beklager
lad os nu se
spiraler er jo selvforstærkende - i SV er de nede med 8% siden mandag morgen - behøver ikke sige jeg solgte Xacterne fredag vel
hvis vi skal op er jeg klar
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind