Aktiesnakken — August 2011
-
Jeg fik solgt dem alle sammen til 171,4 og nu ville jeg gerne have dem tilbage, mit gak er 200 så det ville pynte
-
ok jeg fik dem lige til 161,3 så nu kan jeg barbere 10 kr af mit gak

-
@Delta: Verdens shippingaktier får tæv i øjeblikket, og det får investorerne til at tage de store ord frem, mens de ser til i vantro.
-
Udviklingen i aktiekurserne er ikke bedret af, at Overseas Shipping Group tirsdag halverede sin dividende på trods af et marginalt bedre end
-
ventet regnskab.
-
Alle bliver mast i øjeblikket, og OSG skar oven i købet i sin dividende. Shippingraterne stinker, og ingen tror på,
-
at der skal komme nogen form for bedring, siger Lazard Capital Markets Urs Dur til Tradewinds
-
ok tak for input, jeg tænker jeg kan sælge dem for lidt mere end 161,3 og lidt har jo også ret når man er i minus.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind